Het nieuwe normaal

De Tourism Authority of Thailand (TAT) is bezig met het opstellen van een strategie om de restricties rondom corona te gaan versoepelen zodat bedrijven die gericht zijn op toerisme weer beter kunnen opereren. De zogenaamde ‘nieuwe norm’ voor Thais toerisme richt zich op minder reizen, kleinere bijeenkomsten en het vermijden van drukte.

Veel bedrijven moeten nog wachten op versoepelingen en de richtlijnen van het ministerie van Volksgezondheid volgen, maar er zijn gelukkig een aantal versoepelingen voor toerisme gerelateerde bedrijven. De Civil Aviation Authority of Thailand maakte bekend dat er nog geen internationale vluchten naar Thailand mogelijk zijn tot 30 juni 2020, maar we zijn hoopvol.

De gouverneur, Yutha Supasorn, van TAT zei hierover: ‘TAT werkt actief samen met onze toeristische partners en andere industriële partners. Onze strategie is om eerst binnenlands toerisme te ondersteunen en te leren van deze ervaringen. De Thaise mensen zullen dan straks klaar zijn voor internationaal toerisme nadat de situatie wordt versoepeld.’

FASE EEN
Om te beginnen heeft TAT basiswaarden opgesteld voor het nieuwe normaal: om opnieuw op te starten moet de toeristenindustrie ziekte bestrijdingsmaatregelen nemen totdat er een vaccin is ontwikkeld. Dit zal al het gedrag en de patronen van traditionele reis- en toerisme activiteiten beïnvloeden en veranderen, te beginnen met de luchtvaart ervaring.

De Thaise toeristenindustrie heeft laten zien dat het ongelooflijk veerkrachtig is door de jaren heen en heeft een hoop negatieve ervaringen overleefd. Deze keer is het anders omdat het niet alleen een binnenlands probleem is, maar wereldwijd van invloed is op waardevolle inkomend internationaal toerisme.

Er zal een hoop moeten veranderen en het is wachten op een vaccin. Toeristen moeten alle mogelijkheden krijgen om zichzelf te kunnen beschermen en ook anderen kunnen beschermen door verspreiding van het virus te voorkomen. Alleen de minst vatbaren voor corona zullen in deze fase reizen. Dit betekent dat Gen Y of millennials naar verwachting als eerst mogen reizen.

De toeristenindustrie in Thailand is sterk afhankelijk van internationale toeristen en uiteindelijk zullen de consumenten beslissen of en wanneer ze zich comfortabel genoeg voelen om naar het buitenland te reizen. Op operationeel niveau zullen producten en diensten allemaal hierop worden aangepast en zal het aantal potentiële klanten sterk worden verminderd.

FASE TWEE EN DRIE
Fase twee kan beginnen nadat internationale vluchten weer zijn toegestaan. De ‘nieuwe norm’ van toerisme wordt gepromoot op basis van veiligheid en hygiëne. Internationale toeristen die naar Thailand komen, mogen niet reizen vanuit of wonen in lokale transmissie gebieden. Ze mogen niet besmet zijn of besmet zijn geweest met COVID-19. Hier moeten zij ook een medische verklaring voor hebben. Bovendien zijn er beperkingen voor reizen naar het buitenland voor Thaise mensen.

Het promoten van het toerisme wordt gedaan met een nieuwe campagne. Tijdens deze actie worden er voornamelijk culturele activiteiten, gezondheidsactiviteiten en de schoonheid van natuurlijke attracties gepromoot. Dit gebeurt om het aantal toeristen op bepaalde plekken te beperken en drukte te voorkomen.

Wanneer de toeristen zijn aangekomen in Thailand moeten ze een COVID-19-sneltest afnemen ter bevestiging. Tijdens het verblijf in Thailand moeten toeristen een app installeren en gebruiken op hun smartphone voor de veiligheid en bescherming van reizen in en uit bepaalde gebieden.

Voor duurzaamheid wordt eerst het binnenlands toerisme gestimuleerd dat geen veilig genoeg is en geen risico’s heeft voor de gezondheid. Daarnaast wordt er gefocust op high-end internationale toeristen. Er wordt gestreefd naar een imago van Thailand als bestemming voor gezondheidstoerisme van wereldklasse.

De TAT-gouverneur zei: ‘Internationale toeristen aanmoedigen om naar Thailand te reizen moet betaalbaar zijn en dit kan door hotels en touroperators te subsidiëren. Zodat zij op hun beurt de prijs van tickets voor vervoer en accommodatie kunnen verlagen en dit bevordert een duurzaam herstel op lange termijn.’

Er wordt ondersteuning geboden bij het verstrekken van geld aan luchtvaartmaatschappijen en touroperators voor gebruik in public relations of het uitvoeren van toeristische marketing. De incentives kunnen ook worden gebruikt in combinatie met influencers om toeristisch verkeer naar en in Thailand te promoten.

Er zal belastinggeld worden verzameld van uitgaande Thaise toeristen om het binnenlandse toerisme te verbeteren. Daarnaast zal ook de avondklok worden verlengd in gebieden met internationale toeristen om de nachtelijke economie te stimuleren.

Door middel van marketing en communicatie, het creëren van een positief beeld van de toeristenindustrie en het proberen te verminderen van de huiverigheid om naar Thailand te reizen hopen we dat het toerisme weer op gang komt.

Het nieuwe normaal kunnen we als volgt samenvatten: BEST.

B ooking (van tevoren reserveren): Je reis plannen zal een noodzaak worden. Dit is inclusief het aantal mensen, datum, tijd en kosten die vooraf moeten worden berekend zodat er ingespeeld kan worden op de voorwaarden en de sociale afstand die bewaard moet worden.

E nvironmental (omgeving liefhebbers): Het enthousiasme en verlangen van toeristen en toeristisch gerelateerde partijen opwekken om mee te doen aan het promoten van verantwoord toerisme voor de samenleving. Hiermee kunnen ze het milieu helpen door het behouden van de kwaliteit ervan en de problemen die worden veroorzaakt door het toerisme oplossen; zoals afval en vervuiling.

S afety (veiligheid staat voorop): Toeristen zullen meer aandacht geven aan het beschermen van zichzelf en voorkomen dat zij meehelpen aan de verspreiding van het virus. Informatie over netheid en hygiëne van een land zal een belangrijke rol spelen in de keuze van toeristen om te reizen.

T echnology (verbeterde toeristische ervaringen): Digitale technologie zal helpen om positieve ervaringen van toeristen te versterken. Er zullen ook meer potentiële services ontwikkeld worden die helpen om de veiligheid te waarborgen. Zoals Mobile Track and Trace: een volgsysteem dat elk individu en / of apparaten in realtime verifieert en volgt.

De Tourism Authority of Thailand (TAT) is bezig met het opstellen van een strategie om de restricties rondom corona te gaan versoepelen zodat bedrijven die gericht zijn op toerisme weer beter kunnen opereren. De zogenaamde ‘nieuwe norm’ voor Thais toerisme richt zich op minder reizen, kleinere bijeenkomsten en het vermijden van drukte.

Veel bedrijven moeten nog wachten op versoepelingen en de richtlijnen van het ministerie van Volksgezondheid volgen, maar er zijn gelukkig een aantal versoepelingen voor toerisme gerelateerde bedrijven. De Civil Aviation Authority of Thailand maakte bekend dat er nog geen internationale vluchten naar Thailand mogelijk zijn tot 30 juni 2020, maar we zijn hoopvol.

De gouverneur, Yutha Supasorn, van TAT zei hierover: ‘TAT werkt actief samen met onze toeristische partners en andere industriële partners. Onze strategie is om eerst binnenlands toerisme te ondersteunen en te leren van deze ervaringen. De Thaise mensen zullen dan straks klaar zijn voor internationaal toerisme nadat de situatie wordt versoepeld.’

FASE EEN
Om te beginnen heeft TAT basiswaarden opgesteld voor het nieuwe normaal: om opnieuw op te starten moet de toeristenindustrie ziekte bestrijdingsmaatregelen nemen totdat er een vaccin is ontwikkeld. Dit zal al het gedrag en de patronen van traditionele reis- en toerisme activiteiten beïnvloeden en veranderen, te beginnen met de luchtvaart ervaring.

De Thaise toeristenindustrie heeft laten zien dat het ongelooflijk veerkrachtig is door de jaren heen en heeft een hoop negatieve ervaringen overleefd. Deze keer is het anders omdat het niet alleen een binnenlands probleem is, maar wereldwijd van invloed is op waardevolle inkomend internationaal toerisme.

Er zal een hoop moeten veranderen en het is wachten op een vaccin. Toeristen moeten alle mogelijkheden krijgen om zichzelf te kunnen beschermen en ook anderen kunnen beschermen door verspreiding van het virus te voorkomen. Alleen de minst vatbaren voor corona zullen in deze fase reizen. Dit betekent dat Gen Y of millennials naar verwachting als eerst mogen reizen.

De toeristenindustrie in Thailand is sterk afhankelijk van internationale toeristen en uiteindelijk zullen de consumenten beslissen of en wanneer ze zich comfortabel genoeg voelen om naar het buitenland te reizen. Op operationeel niveau zullen producten en diensten allemaal hierop worden aangepast en zal het aantal potentiële klanten sterk worden verminderd.

FASE TWEE EN DRIE
Fase twee kan beginnen nadat internationale vluchten weer zijn toegestaan. De ‘nieuwe norm’ van toerisme wordt gepromoot op basis van veiligheid en hygiëne. Internationale toeristen die naar Thailand komen, mogen niet reizen vanuit of wonen in lokale transmissie gebieden. Ze mogen niet besmet zijn of besmet zijn geweest met COVID-19. Hier moeten zij ook een medische verklaring voor hebben. Bovendien zijn er beperkingen voor reizen naar het buitenland voor Thaise mensen.

Het promoten van het toerisme wordt gedaan met een nieuwe campagne. Tijdens deze actie worden er voornamelijk culturele activiteiten, gezondheidsactiviteiten en de schoonheid van natuurlijke attracties gepromoot. Dit gebeurt om het aantal toeristen op bepaalde plekken te beperken en drukte te voorkomen.

Wanneer de toeristen zijn aangekomen in Thailand moeten ze een COVID-19-sneltest afnemen ter bevestiging. Tijdens het verblijf in Thailand moeten toeristen een app installeren en gebruiken op hun smartphone voor de veiligheid en bescherming van reizen in en uit bepaalde gebieden.

Voor duurzaamheid wordt eerst het binnenlands toerisme gestimuleerd dat geen veilig genoeg is en geen risico’s heeft voor de gezondheid. Daarnaast wordt er gefocust op high-end internationale toeristen. Er wordt gestreefd naar een imago van Thailand als bestemming voor gezondheidstoerisme van wereldklasse.

De TAT-gouverneur zei: ‘Internationale toeristen aanmoedigen om naar Thailand te reizen moet betaalbaar zijn en dit kan door hotels en touroperators te subsidiëren. Zodat zij op hun beurt de prijs van tickets voor vervoer en accommodatie kunnen verlagen en dit bevordert een duurzaam herstel op lange termijn.’

Er wordt ondersteuning geboden bij het verstrekken van geld aan luchtvaartmaatschappijen en touroperators voor gebruik in public relations of het uitvoeren van toeristische marketing. De incentives kunnen ook worden gebruikt in combinatie met influencers om toeristisch verkeer naar en in Thailand te promoten.

Er zal belastinggeld worden verzameld van uitgaande Thaise toeristen om het binnenlandse toerisme te verbeteren. Daarnaast zal ook de avondklok worden verlengd in gebieden met internationale toeristen om de nachtelijke economie te stimuleren.

Door middel van marketing en communicatie, het creëren van een positief beeld van de toeristenindustrie en het proberen te verminderen van de huiverigheid om naar Thailand te reizen hopen we dat het toerisme weer op gang komt.

Het nieuwe normaal kunnen we als volgt samenvatten: BEST.

B ooking (van tevoren reserveren): Je reis plannen zal een noodzaak worden. Dit is inclusief het aantal mensen, datum, tijd en kosten die vooraf moeten worden berekend zodat er ingespeeld kan worden op de voorwaarden en de sociale afstand die bewaard moet worden.

E nvironmental (omgeving liefhebbers): Het enthousiasme en verlangen van toeristen en toeristisch gerelateerde partijen opwekken om mee te doen aan het promoten van verantwoord toerisme voor de samenleving. Hiermee kunnen ze het milieu helpen door het behouden van de kwaliteit ervan en de problemen die worden veroorzaakt door het toerisme oplossen; zoals afval en vervuiling.

S afety (veiligheid staat voorop): Toeristen zullen meer aandacht geven aan het beschermen van zichzelf en voorkomen dat zij meehelpen aan de verspreiding van het virus. Informatie over netheid en hygiëne van een land zal een belangrijke rol spelen in de keuze van toeristen om te reizen.

T echnology (verbeterde toeristische ervaringen): Digitale technologie zal helpen om positieve ervaringen van toeristen te versterken. Er zullen ook meer potentiële services ontwikkeld worden die helpen om de veiligheid te waarborgen. Zoals Mobile Track and Trace: een volgsysteem dat elk individu en / of apparaten in realtime verifieert en volgt.

Close
Laatste reisblog
  • Je wil graag kerstmis en Nieuwjaar in Thailand vieren, waar kan je dit nu best ?

  • Fine Dining in Phuket – Een Culinaire Reis door de Parel van de Andaman

  • Phuket bekroond als ‘2024 World Festival & Event City’ door IFEA

Close
© 2024 Tourism Authority of Thailand
Close
Wij gebruiken cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, om functies voor sociale media te bieden en om ons verkeer te analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze site met onze sociale media-, advertentie- en analysepartners. View more
Cookies settings
Accepteren
Weigeren
Privacy & cookiebeleid
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacybeleid

Welke informatie verzamelen we?

We verzamelen informatie van u wanneer u zich registreert op onze site of een bestelling plaatst. Bij het plaatsen van een bestelling of het registreren op onze site kan het zijn dat u gevraagd wordt om uw naam, e-mailadres of postadres in te voeren.

Waar gebruiken we uw informatie voor?

Alle informatie die we van u verzamelen, kan op een van de volgende manieren worden gebruikt: Om uw ervaring te personaliseren (uw informatie helpt ons beter in te spelen op uw individuele behoeften) Om onze website te verbeteren (we streven er voortdurend naar om onze website-aanbiedingen te verbeteren op basis van de informatie en feedback die we van u ontvangen) Om de klantenservice te verbeteren (uw informatie helpt ons om effectiever te reageren op uw klantenserviceverzoeken en ondersteuningsbehoeften) Om transacties te verwerken Uw informatie, of deze nu openbaar of privé is, zal niet worden verkocht, uitgewisseld, overgedragen of aan een ander bedrijf worden verstrekt zonder uw toestemming, anders dan voor het uitdrukkelijke doel van het leveren van het aangekochte product of de gevraagde dienst. Om een wedstrijd, promotie, enquête of andere sitefunctie te beheren Om periodieke e-mails te verzenden Het e-mailadres dat u opgeeft voor het verwerken van bestellingen, zal alleen worden gebruikt om u informatie en updates te sturen met betrekking tot uw bestelling.

Hoe beschermen we uw informatie?

We implementeren een verscheidenheid aan beveiligingsmaatregelen om de veiligheid van uw persoonlijke informatie te waarborgen wanneer u een bestelling plaatst of uw persoonlijke informatie invoert, indient of opent. We bieden het gebruik van een beveiligde server aan. Alle verstrekte gevoelige/kredietinformatie wordt verzonden via Secure Socket Layer (SSL)-technologie en vervolgens versleuteld in de database van onze betalingsgateway-providers, die alleen toegankelijk is voor degenen met speciale toegangsrechten tot dergelijke systemen, en die verplicht zijn de informatie vertrouwelijk te houden. Na een transactie wordt uw privé-informatie (creditcards, burgerservicenummers, financiële gegevens, enz.) niet langer dan 60 dagen bewaard.

Gebruiken we cookies?

Ja (Cookies zijn kleine bestanden die een site of diens serviceprovider naar de harde schijf van uw computer overdraagt via uw webbrowser (indien u dit toestaat), waardoor de systemen van de site of serviceprovider uw browser kunnen herkennen en bepaalde informatie kunnen vastleggen en onthouden). We gebruiken cookies om ons te helpen de items in uw winkelwagen te onthouden en te verwerken, uw voorkeuren voor toekomstige bezoeken te begrijpen en op te slaan, advertenties bij te houden en geaggregeerde gegevens over siteverkeer en site-interacties samen te stellen, zodat we in de toekomst betere site-ervaringen en tools kunnen bieden. We kunnen contracten afsluiten met externe serviceproviders om ons te helpen onze sitebezoekers beter te begrijpen. Deze serviceproviders mogen de informatie die namens ons wordt verzameld alleen gebruiken om ons te helpen ons bedrijf te beheren en te verbeteren. Als u dat liever hebt, kunt u ervoor kiezen om elke keer dat er een cookie wordt verzonden een waarschuwing te ontvangen, of u kunt ervoor kiezen om alle cookies uit te schakelen via uw browserinstellingen. Net als bij de meeste websites kunnen sommige van onze diensten niet correct functioneren als u cookies uitschakelt. U kunt echter nog steeds bestellingen plaatsen door contact op te nemen met de klantenservice. Google Analytics We gebruiken Google Analytics op onze websites voor anonieme rapportage van het gebruik van de site en voor advertenties op de site. Als u wilt afzien van Google Analytics-monitoring van uw gedrag op onze sites, kunt u deze link gebruiken (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/).

Maken we informatie bekend aan externe partijen?

We verkopen, verhandelen of anderszins geven we uw persoonlijk identificeerbare informatie niet over aan externe partijen. Dit geldt niet voor vertrouwde derde partijen die ons helpen bij het beheren van onze website, het uitvoeren van onze bedrijfsactiviteiten of het verlenen van diensten aan u, mits deze partijen ermee instemmen deze informatie vertrouwelijk te houden. We kunnen uw informatie ook vrijgeven wanneer we van mening zijn dat dit gepast is om te voldoen aan de wet, onze sitebeleid te handhaven of om de rechten, eigendommen of veiligheid van onszelf of anderen te beschermen. Niet-persoonlijk identificeerbare bezoekersinformatie kan echter aan andere partijen worden verstrekt voor marketing, reclame of ander gebruik.

Registratie

De minimale informatie die we nodig hebben om u te registreren, is uw naam, e-mailadres en een wachtwoord. We zullen u meer vragen stellen voor verschillende diensten, waaronder verkoopacties. Tenzij anders vermeld, moet u alle registratievragen beantwoorden. We kunnen tijdens de registratie voor bepaalde diensten (bijvoorbeeld professionele netwerken) ook enkele andere, vrijwillige vragen stellen, zodat we een duidelijker beeld van u krijgen. Dit stelt ons ook in staat om diensten voor u te personaliseren. Om ons te helpen bij onze marketing, kunnen we naast de gegevens die u aan ons verstrekt wanneer u zich registreert, ook gegevens verkrijgen van vertrouwde derde partijen om ons te helpen begrijpen wat u interessant zou kunnen vinden. Deze 'profilering'-informatie is afkomstig van verschillende bronnen, waaronder openbaar beschikbare gegevens (zoals het kiesregister) of van bronnen zoals enquêtes en peilingen waar u toestemming hebt gegeven om uw gegevens te delen. U kunt ervoor kiezen om dergelijke gegevens niet met ons te delen door in te loggen op uw account en de instellingen in het privacygedeelte te wijzigen. Na registratie, en met uw toestemming, kunnen we u e-mails sturen waarvan wij denken dat ze voor u interessant zijn. Nieuwsbrieven kunnen worden gepersonaliseerd op basis van wat u hebt gelezen op onze website. U kunt op elk moment besluiten deze e-mails niet meer te ontvangen en u kunt zich op elk moment afmelden. Inloggen met sociale netwerkgegevens Als u inlogt op onze sites met een Facebook-login, geeft u Facebook toestemming om uw gebruikersgegevens met ons te delen. Dit omvat uw naam, e-mailadres, geboortedatum en locatie, die vervolgens worden gebruikt om een profiel te vormen. U kunt ook uw afbeelding van Facebook gebruiken als onderdeel van uw profiel. Dit stelt ons en Facebook ook in staat om uw netwerken, gebruikers-ID en andere informatie die u besluit te delen volgens uw Facebook-accountinstellingen te delen. Als u de app uit uw Facebook-instellingen verwijdert, hebben wij geen toegang meer tot deze informatie. Als u inlogt op onze sites met een Google-login, geeft u Google toestemming om uw gebruikersgegevens met ons te delen. Dit omvat uw naam, e-mailadres, geboortedatum, geslacht en locatie, die we vervolgens gebruiken om een profiel te vormen. U kunt uw afbeelding van Google gebruiken als onderdeel van uw profiel. Dit stelt ons ook in staat om uw netwerken, gebruikers-ID en andere informatie die u besluit te delen volgens uw Google-accountinstellingen te delen. Als u ons uit uw Google-instellingen verwijdert, hebben wij geen toegang meer tot deze informatie. Als u inlogt op onze sites met een Twitter-login, ontvangen wij uw avatar (de kleine afbeelding die naast uw tweets verschijnt) en uw Twitter-gebruikersnaam.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We voldoen aan de vereisten van de Children’s Online Privacy Protection Act (COPPA); we verzamelen geen informatie van personen jonger dan 13 jaar. Onze website, producten en diensten zijn allemaal gericht op mensen van ten minste 13 jaar of ouder.

Uw persoonlijke informatie bijwerken

We bieden een 'Mijn gegevens'-pagina (ook bekend als Dashboard), waar u uw persoonlijke gegevens op elk moment kunt bijwerken en uw marketingvoorkeuren kunt wijzigen. U kunt deze pagina bereiken vanaf de meeste pagina's op de site – klik gewoon op de link 'Mijn gegevens' bovenaan het scherm wanneer u bent ingelogd.

Online privacybeleid alleen

Dit online privacybeleid is alleen van toepassing op informatie die via onze website wordt verzameld en niet op informatie die offline wordt verzameld.

Uw toestemming

Door onze site te gebruiken, stemt u in met ons privacybeleid.

Wijzigingen in ons privacybeleid

Als we besluiten ons privacybeleid te wijzigen, zullen we die wijzigingen op deze pagina plaatsen.
Save settings
Cookies settings